Innováció az ügyfélkezelésben - professzionális call center megoldások
-
Ügyfélszolgálat, helpdesk
Telefonos ügyfélszolgálatok teljes körű működtetése, bejövő hívások, levelek (email) és online webchat kezelése garantált szolgáltatási szintekkel. Információnyújtás, számlázási és egyéb tranzakciók kezelése, reklamációs ügyintézés, rendelésfelvétel, műszaki segítségnyújtás.
Igény szerinti nyitvatartási idő, ügyfélkezelés magyar és 8 idegen nyelven, terheltséghez igazodó, rugalmas ügyintézői kapacitás.
Bővebben-
Telemarketing
Eseti vagy folyamatos, nagy volumenű, proaktív híváskezelési feladatok ellátása. Lead generálás, telesales, telefonos követeléskezelés, adatbázis-építés, CATI adatfelvétel.
Rendszeresen frissített 330 ezres üzleti és egyedi lakossági opt-in adatbázisok, többszempontú szegmentáció. Hosszútávú, tudatos értékesítés-támogatás, CRM-alapú kapcsolati marketing.
Bővebben-
CRM megoldások
Komplex CRM (Customer Relationship Management) megoldások tervezése, kialakítása, fejlesztése és működtetése. Tanácsadási, marketing, jogi és informatikai feladatok teljes körű ellátása.
Növekvő ügyfél-elégedettség, jobb ügyfélélmény és magasabb ügyfélérték. Segítünk megteremteni a sikeres ügyfélmegtartás és az ügyfélszerzés hosszú távú feltételeit.
BővebbenMi vagyunk az elsők
Az első magyar call centerként a hazai piacon egyedülálló módon, több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk.
Saját erőforrások
Vállalatunk legfőbb erőssége a szolgáltatások színvonala, amelynek hátterét belső erőforrásaink biztosítják. Kizárólag saját munkatársaink kezelik ügyfeleit, nem dolgozunk diákokkal, távmunkásokkal. Telepített, auditált informatikai hátteret használunk, nem töltjük fel ügyfelei adatait a "felhőbe".
Prémium szolgáltatási szint
Ön és ügyfelei is professzionális kiszolgálásban részesülnek. Rugalmas projekt koordináció, ISO minőségirányítási rendszer, megbízható technikai háttér és képzett, gyakorlott, saját alkalmazásban álló call center személyzet.