Bemutatkozunk

Cégünk, a TeleMedia Kft. 1993-ban az első hazai bér call centerként kezdte meg működését. Komplex ügyfélkapcsolati megoldásokat szállítunk ügyfeleink részére, így ügyfélszolgálati, helpdesk, telemarketing és CRM szolgáltatásokat nyújtunk elsősorban nemzetközi nagyvállalatok részére.

Közel 200 fős budapesti call centerünk 9 nyelven, évente átlagosan 2-3 millió ügyfélkontaktust kezel.

 

Cégünk a hazai piacon egyedülálló módon több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a call center szolgáltatások területén, amelyet széleskörű nemzetközi szakismeret egészít ki. Több, mint 20 éve eredményesen működünk, üzletpolitikánk, állandó tulajdonosi hátterünk, menedzsmentünk és stabil pénzügyi helyzetünk kiszámítható hátteret jelent ügyfeleink számára.

Ha Ön is stabil, hosszú távon megbízható call center szolgáltatót keres, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Készségeink

Ügyfélcentrikus hozzáállás
100%
Idegen nyelvű erőforrások
85%
Értékesítési szemlélet
95%

Értéket teremtünk

Szakértelmünk, osztott erőforrásaink, rugalmas kapacitásunk révén költséghatékonyan fejlesztjük ügyfélkapcsolati tevékenységét.

Vigyázunk ügyfeleire

Mert a meglévő ügyfelek a legfontosabbak. Várakoztatás nélküli híváskezelés, felkészült és kedves ügyintézők, professzionális folyamatok.

Költséget csökkentünk

Osztott erőforrások, magasabb kihasználtság - akár 20-30%-os költségmegtakarítást is elérhet az in-house működéshez képest.

Új ügyfeleket szerzünk

Egyedi opt-in adatbázisok, ügyfélkvalifikáció, lead generálás, keresztértékesítés, komplex CRM megoldások.

Ügyfeleink írták rólunk

Kovács Zsolt

"Vállalatunk direkt értékesítési és direkt marketing tevékenységének támogatásával a TeleMedia bizonyította, hogy megbízható partner és professzionális call center szolgáltató. Az együttműködés alapján az ING Biztosító folytatja és bővíti a kiszervezett direkt marketing aktivitását."

Kovács Zsolt
Vezérigazgató, ING Biztosító Zrt.
Eppel János

"A TeleMedia megbízható és professzionális színvonalú szolgáltatásaival nagymértékben hozzájárult a Porsche Hungária értékesítési és CRM tevékenységének működtetéséhez.”

 

Eppel János
ügyvezető igazgató, Porsche Hungária Kft.
Molnár Péter Gábor

"A TeleMedia 4 éves együttműködés keretében bizonyította, hogy az egyik legfelkészültebb hazai call center szolgáltató, aki mind projekt koordináció, mind technológia és emberi erőforrás területén kiemelkedő színvonalú szolgáltatást nyújt."
 

Molnár Péter Gábor
osztályvezető, Generali-Providencia Biztosító Zrt.