Eseti vagy folyamatos, nagy volumenű, proaktív híváskezelési feladatok ellátása. Lead generálás, telesales, telefonos követeléskezelés, adatbázis-építés, CATI adatfelvétel.
Rendszeresen frissített 330 ezres üzleti és egyedi lakossági opt-in adatbázisok, többszempontú szegmentáció. Hosszútávú, tudatos értékesítés-támogatás, CRM-alapú kapcsolati marketing.
Professzionális kiszolgálás:
- projektek tervezése, tanácsadás;
- előrelátó és rugalmas projekt koordináció;
- testreszabott folyamatok;
- egyedi opt-in adatbázisok;
- elavult, hibás telefonszámok pótlása;
- prediktív tárcsázó, egyedi hívószám-kijelzés;
- CTI munkaállomások, testreszabott alkalmazások;
- automatizált back-office folyamatok;
- digitális hangfelvétel;
- teljes körű online monitoring és reporting.
Munkatársaink az Ön szolgálatában:
- gyakorlott operátorok, több ezer vagy tízezer hívásból szerzett tapasztalattal;
- motivált munkaerő, pozitív versenyszellem;
- széleskörű, több iparágból szerzett tapasztalat.
Budapesti call centerünk naponta több ezer kimenő hívást bonyolít. Ön mikor szólítja meg potenciális ügyfeleit?