Ügyfélszolgálat, helpdesk

Telefonos ügyfélszolgálatok teljes körű működtetése, bejövő hívások, levelek (email) és online webchat kezelése garantált szolgáltatási szintekkel. Információnyújtás, számlázási és egyéb tranzakciók kezelése, reklamációs ügyintézés, rendelésfelvétel, műszaki segítségnyújtás.

Igény szerinti nyitvatartási idő, ügyfélkezelés magyar és 8 idegen nyelven, terheltséghez igazodó, rugalmas ügyintézői kapacitás. 

 

Professzionális kiszolgálás:

  • ügyfélérték- és ügyintézői kompetencia-alapú híváselosztás;
  • garantált szolgáltatási szintek (30 másodpercen belül fogadott hívások aránya legalább 85%);
  • intelligens hívásvárakoztatás;
  • digitális hangfelvétel;
  • testreszabott ügyviteli alkalmazások, távoli elérésű szoftverek;
  • távoli elérésű, valós idejű monitoring és reporting;
  • hívásszámmal arányos, változó működési költség. 

Garantált megtérülés, költséghatékony működés:

  • fix, nehezen optimalizálható erőforrás helyett terheltséghez igazodó, rugalmas kapacitás;
  • pozitív és negatív híváscsúcsok hatékony kezelése;
  • magasabb kiszolgálási szint, kedvezőbb ügyfélélmény;
  • osztott erőforrások, infrastruktúra;
  • széleskörű tapasztalat, know-how;
  • hívásszám-alapú, terheltséghez igazodó költség.

Az ügyfélkezelési feladatok kiszervezésével szinte minden iparágban jelentős költségmegtakarítás érhető el azonos vagy az in-house működéshez képest magasabb kiszolgálási szint mellett. Lépjen Ön is!