2006 óta ISO 9001 tanúsítványunkat, amely szerint cégünk munkaerő-kölcsönzési szolgáltatása megfelel az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási szabvány magas szintű követelményeinek.
Auditált minőségirányítási rendszerünk komplex keretet biztosít üzleti folyamataink rendszerszemléletű irányításához annak érdekében, hogy ügyfeleinket az elvárásaiknak megfelelően szolgáljuk ki és elégedettségüket folyamatosan fenntartsuk illetve növeljük.
Cégünk közel tíz éve foglalkozik képzett call center ügyintézők munkaerő-kölcsönzésével, munkatársaink Budapest mellett országszerte 16 nagyvárosban állnak rendelkezésére. Legyen szó időszakos vagy hosszú távú munkaerő-kölcsönzésről, ügyfeleink számára képzett, gyakorlott, egyedi kiválasztási feltételeknek (pl. végzettség, nyelvtudás) megfelelő, feladatkörhöz igazodó, tapasztalattal rendelkező call center személyzetet biztosítunk.